Nissan Leaf 2019

Mica introducere: Primul Nissan Leaf s-a lansat in 2010, bateria cea mai mica avea 24 kWh si oferea 117 KM autonomie. Nissan a continuat sa imbunatateasca masina iar in 2016 varianta cu baterie de 30 kWh putea atinge pana la 172 KM. Cu toate ca datele nu sunt impresionante, Nissan Leaf a ajuns cea mai vanduta masina electrica la nivel mondial, atingand 300.000 de unitati livrate. Aproape 200.000 dintre acestea au ajuns in SUA sau Japonia.

Opt ani mai tarziu Nissan a lansat a doua varianta a lui Leaf, una complet regandita si redesenata, care nu mai seamana deloc cu vechiul model. Nissan Leaf vine cu o singura motorizare si o singura varianta de baterie: 40 kWh si un motor de 150 CP. Autonomia reala estimata declarata este undeva in jurul valorii de 300 km. Are vine in trei variante de echipare: Acenta, N-Connecta si Tekna, cum deja suntem obisnuiti cu modelele Nissan.

Intre variantele de echipare nu exista diferente majore, dar nici preturile nu sunt mult mai mari pe masura ce cresti nivelul de echipare. Acenta pleaca de la 35100 EUR iar Tekna ajunge la 38900 EUR. De cei 3800 Euro primesti urmatoarele, in comparatie cu N-Connecta:Tapiterie piele crem sau negru, boxe BOSE premium si parcare inteligenta automata. Alte dotari standard: Pilot automat adaptiv – stie mentinerea benzii de circulatie si plecare/oprire automata in trafic, volan incalzit, scaune fata-spate incalzite, faruri LED, navigatie cu Android Auto si Apple CarPlay.

La exterior …. nu ne impresioneaza cu ceva special, arata ca o masina normala. 90% din interior este nou, insa tot s-au pastrat si imprumutat cateva elemente din grupul Nissan. Cu toate acestea, Leaf arata destul de premium aproape peste tot unde-ti cade privirea. Asa cum ar trebui sa si fie la o masina de 35000+ Euro.Ne-ar fi placut ca bord-ul sa fie un display intreg, fara ceas analogic, insa chiar si asa n-arata rau deloc. Navigatia este una pe care am mai vazut-o pe Nissan, doar ca de data asta stie Android Auto si Apple CarPlay, doua unelte folositoare.

Masina chiar poate trece de 300 km autonomie reala la un mers economic si mai ales in oras, pentru ca doar asa se poate folosi la maxim regenerarea. In afara orasului masina te indeamna sa mergi normal spre sportiv. Consumul mediu este de 20 kWh/100 Km. Asta inseamna ca poti face chiar 200 Km cu un plin. Incercati, poate va place!

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s