Tesla Model S 2019

Prima masina full electrica a firmei Tesla a fost lansata in 2012. Este cu adevarat mult timp de-atunci. Modelul S propus in 2019 se simte improspatat si adus la zi cu noile tehnologii. Acest sedan cu patru usi si cinci locuri este masina care a asezat compania lui Elon Musk din California langa marci ca BMW, Mercedes-Benz si Audi.

Modelul S ar putea parea ca are o silueta destul de conventionala dar ceea ce se ascunde sub caroserie este departe de asa ceva. Doua motoare electrice ofera puterea de tractiune dintr-un pachet de baterii de 75 sau 100kWh la toate cele patru roti. Datorita faptului ca bateriile sunt in podea, centrul d egreutate este foarte jos si goemetria ofera o multime de spatii de stocare in cabina.

La o simpla cautare pe YouTube vei gasi sute de videoclipuri cu acest model care care bate masini ca Lamborghinis, Ferrari, McLaren sau Porsche. Cel mai rapid Model S, P100D, pretinde 0-100 km/ora in mai putin de 2,5 secunde iar modelul 75D, ceva mai lent si mai ieftin face acelasi lucru in 4,2 secunde. In conditii de exploatare reala, 75D ar trebui sa parcurga peste 200 de mile cu o singura incarcare iar pentru asta, in ntreaga lume exista peste 10.000 de statii super fast charger.

Conducerea unui EV este intotdeauna o experienta placuta, lipsa zgomotului de la tractiune face ca doar vantul sa se auda un pic si rulajul datorat anvelopelori. Din fericire, in Modelul S sunt ambele destul de bine suprimate printr-o antifonare atent realizata. Scaunele sunt confortabile si au o buna sustinere, iar deplasarea este suficient de lina pe suspensia de aer reglabila in inaltime, ceea ce face ca modelul S sa fie bun si confortabil pe distante lungi.

Este foarte placuta si in oras iar cu un pic de exercitiu si vei putea regenara energie pentru baterii din cea mai mare parte a franarii. Dimensiunea totala nu este mica, fiin totusi o masina americana pana la urmaa, asa ca se simte destul de mare pe strazile inguste ale orasului. Directia nu este foarte sensibila dar raspunde suficient de rapid pentru ca S sa se simta agila si manevrabila in raport cu dimensiunile pe care le are. Mentional faptul ca optiunea pilotului automat e destul de scumpa dar probabil merita sa o aveti daca va petreceti mult timp pe autostrazi. La fel ca si la alte marci, atunci cand este activata, se ocupa de franare / accelerare si ofera asistenta la directie.

Este imposibil sa vorbim despre interiorul Tesla fara sa abordam acel urias ecran tactil in forma portret de 17 inci care domina tabloul de bord si inlocuieste aproape toate butoanele fizice. Se ocupa de tot, de la climatizare si audio, navigare si telefonul hands free, pana la lucruri precum farurile si trapa. Din fericire, in ciuda dimensiunii ecranului, interfata de utilizator este bine optimizata si mai usor de folosit decat la multe alte masini oferite de concurenta.

In concluzie, pentru cine isi permite asa ceva, recomandam calduros o asemenea masina si consideram ca merita fiecare banut investit.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s